This is how you make me feel

Känner att det är dags att släppa ut allt igen och skriva ett par rader. Midsommar var bra, hade riktigt kul med gott sällskap. Blev till och med en bild på mig och älskling. (inte för att jag kommer ihåg hur den såg ut, hemsk på mig skulle jag tro.) Nu i efterhand har jag åkt på en jobbig förkylning som jag hoppas inte blir värre. 

Inser också hur mer och mer mina känslor växer för en person. Jag är så lycklig just nu så att jag blir rädd, riktigt rädd. Jag vill inte förlora en sån fin människa som jag fått lära känna och jag har svårt att tänka bort det men jag försöker så gott det går. För att må så här bra när jag är med denna människa kan jag inte beskriva. Jag mår så bra och jag har fjärliar i magen och jag saknar honom redan även fast jag vaknade upp hos han i morse. Nu börjar jag känna mig som en riktig tönt så nu ska jag avsluta allt med att säga att jag älskar min fina pojkvän ♥



Kommentarer
Postat av: WILLIAM POJKVÄN

Jag älskar dig över ALLT, puss hjärtat <3

2011-07-03 @ 03:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0