Jävlar vilket långt inlägg

Först och främst har jag tröttnat på att blogga åter igen men ska ta och skriva ett rejält inlägg eftersom sara bad om det. Idag var det någon halloween dag i skolan. Pyssel, bakverk och ansiktsmålning. Lite töntigt kanske men det va lite mysigt faktiskt. (haha) Satt och pysslade med några och en viss person satt och skärde ut ett litet hjärta och sa "här får du från mig" Trots att det va en paprika kunde jag inte låta bli att tycka att det va otroligt gulligt. Är ju också halloween snart och jag är riktigt sugen på att klä ut mig och gå på någon fest och se massa skräckfilmer på bio. Ja det måste jag göra.

Nog om det, har sovmorgon imorgon, onsdag och ledig torsdag och slutlingen sista praktikdagen på fredag och sedan är det lov. Det behöver jag. På lördag ska jag också åka och fixa mitt hår igen, ta ut de gamla och in med nytt! ska bli otroligt skönt och fräscht, hoppas också att mitt hår växt en del! Men fan vad det kommer svida när jag ska betala.. 1800 kronor. Men ska jag va ärlig så är det värt det och får hoppas att det är sista gången jag gör det. Och eftersom jag ändå håller på att prata om pengar kan jag säga att jag ska istället för att kriga med andra på mellandagsrean och slösa massa onödiga pengar då man oftast inte hittar något fint alls men ändå köper jobba och plocka upp efter alla galningar som bara kastar kläderna överallt. På gina tricot också, kan det bli bättre? tror faktiskt inte det. Och vad får man om man jobbar? LÖN! Fan va bra jag är.

Ja det var faktiskt allt, så varsågod min fina fina fina vän sara.


Kommentarer
Postat av: Sara

men jag dör för dig hallå tack för inlägget babyyyyyy hihi

2010-10-25 @ 21:22:19
URL: http://shc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0