lättar på hjärtat

Va hos umgdomsmottagningen idag. Bytte p-piller och det gick bra iallafall. Och ska äntligen få en remiss, träffa en läkare och få medicin. År efter år har jag försökt men nu håller jag alla mina fingrar och tår på  att det ska bli bra för om inte vad gör jag då? För ju mer veckorna går, ju längre tid det går så mår jag bara sämre och sämre och hur länge ska jag behöva må dåligt? Hur länge ska jag orka? hur många tårar ska jag behöva fälla pågrund av detta? räcker det inte nu? Har så många frågor men som aldrig blir besvarade. Jag stänger allt inne, jag visar ínte hur jag känner för det är svårt att förklara när ingen förstår hur jag mår när dom själv inte vet hur det är att ha det så här och jag är så trött på detta, så jävla trött.

 Varför skriver jag detta? jag vet inte, men jag måste få skriva det. Jag måste få tro att det ska bli bra för det är så jävla jobbigt. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra om det inte funkar denna gång och det gör så ont i hjärtat. Så ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0